Dentálhigiéniai kezelés

Rendelőnkben különösen nagy hangsúlyt fektetünk a megelőzésre, ezért az egyik legfontosabb elvünk, hogy minden páciensünk átessen egy úgynevezett dentálhigiéniás kezelésen és tanácsadáson a kezeléssorozat megkezdése előtt.

Ilyenkor mérjük fel, hogy érintettek-e fogak vagy fogcsoportok fogínysorvadás,csontsorvadás által. Ezt a kezelést dentálhigiénikus kolléganő végzi.

Először egy ultrahangos géppel, utána pedig apró fejű kézi műszerekkel tisztítjuk meg a fogakat, átjárva minden kis rést, alaposan átnézzük a fogak felületét, tömések és koronák széleit. Végül átpolírozzuk a fogfelszínt, eltávolítjuk a mindennapi elszíneződéseket, melyet okozhat például: kávé, tea, vörösbor, cigaretta, Cola.

Erősebb elszíneződések, lerakódások esetén Prophyflex technikát alkalmazunk. A kezelés befejeztével személyre szabott tanácsadással látjuk el pácienseinket, ahol kitérünk fogápolási eszközökre, köztük fogkefékre, fogköztisztító kefékre, szájöblögetőkre és nem utolsó sorban bemutatjuk a helyes fogmosási/szájápolási protokollt.

A rendszeres dentálhigiéniás kezelések alkalmával és a tanácsadás megfogadásával mérsékelhetjük a fogkő kialakulását.
Az ellátás nem igényel feltétlenül érzéstelenítést.

A dentálhigiéniai kezelés körülbelül 60 percet vesz igénybe és 6 havonta érdemes ismételni, kontrollálni.
Ritka, súlyosabb esetekben, két ülésben végezzük a tisztítást.

Az eredmény: csodálatosan sima és tiszta fogfelszínek és gyulladásmentes fogíny.

Az ellátás nem igényel feltétlenül érzéstelenítést.

Ritka, súlyosabb esetekben, két ülésben végezzük a tisztítást.

Címünk

1139 Budapest, Forgách utca 19.
Gold Irodaház, II. emelet

Megközelíthetőség

Metróval: M3 metró, Forgách utca megállóhely
Autóval: Váci út felől mindkét irányból vagy a Röppentyű utca irányából