Konzultáció, állapotfelmérés

Érkezéskor az első nagyon fontos tényező a páciens anamnézis állapotának felmérése, melyben általános egészségi állapotáról és korábbi fogászati-, illetve egyéb kezeléseiről tájékozódunk.

Pácienseink az első alkalommal egy teljes körű fogászati vizsgálaton esnek át, ahol panoráma röntgenfelvételt és szükség esetén személyre szabott kezelési tervet állítunk fel majd árajánlatot készítünk.

Ezek után megvizsgáljuk minden fogát, a fogak tartószerkezetét, az íny és a fogakat tartó csont állapotát. Felmérjük az esetleges fogínysorvadás mértékét, a fogak esetleges szuvasodását, kopását. Átvizsgáljuk a régi töméseket és a régi fogpótlásokat. Felveszünk egy úgynevezett fogászati státuszt. Ez azt jelenti, hogy feljegyezzük fogászati rendszerünkben a szuvas, hiányzó és eltávolítandó fogakat, illetve a meglévő felépítményeket, fogpótlásokat.

Stomatoonkológiai szűrés során különös figyelmet szentelünk a szájüreg nyálkahártyájának esetleges egyéb nem fog eredetű betegsége jelei után kutatva. Ez a vizsgálat, ami tulajdonképpen csupán megfigyelése a nyálkahártyának, igen fontos a rákszűrés szempontjából.

Az állapotfelmérés körülbelül 30 percet vesz igénybe.
A kiadott kezelési terv és ajánlat 3 hónapig érvényes.

Címünk

1139 Budapest, Forgách utca 19.
Gold Irodaház, II. emelet

Megközelíthetőség

Metróval: M3 metró, Forgách utca megállóhely
Autóval: Váci út felől mindkét irányból vagy a Röppentyű utca irányából